יש לי קצת זמן, אשמח לשדרג את הקורס שלי...

המעטפת הטכנולוגית והפדגוגית שלך

טכנו-פדגוגיה

הצוות הטכנו-פדגוגי של יה"ל עוסק במתן יעוץ בנושאי תפעול ושימוש נכון בכלים טכנולוגיים. הוא מלווה את סגל ההוראה בשלבים השונים של ההוראה, החל בתכנון אתר הקורס, דרך היכרות עם ה-Moodle ויכולותיו, יצירת מבחנים ממוחשבים וניהול ציוני הקורס, ועד איסוף נתוני הלמידה וסיוע בניתוחם.

הליווי והייעוץ נעשים במגוון דרכים כדוגמת: אתר הדרכה שכולל מדריכים כתובים ומצולמים וגם פורום שאלות ותשובות, סדנאות ייעודיות, וכמובן גם באמצעות תקשורת ישירה.

בנוסף, הצוות מהווה כתובת עבור מורים שנתקלים בבעיה או בצורך והוא מסייע להם במציאת פתרונות טכנולוגיים חדשים לבעיות אלו.

היחידה להוראה מקוונת

היחידה פועלת להפקה ולשילוב של תוצרי למידה דיגיטליים כחלק מתהליכי הטמעת חדשנות בקורסי האוניברסיטה. ביחידה מפיקים משאבי לימוד מקוונים מגוונים במגוון פלטפורמות: Moodle ,EdX, קמפוס IL ועוד. הפקת החומרים כוללת מספר שלבים, החל מארגון החומר הלימודי, פיצוח תוכן הקורס, צילום באולפני וידאו בקמפוסים השונים, ועד עריכת הסרטונים ובניית אתר הקורס.

למידע נוסף בקרו באתר היחידה

פדגוגיה

מוצע לכל חבר.ת סגל אקדמי בכיר יעוץ פדגוגי בנושאים הקשורים להוראה שלהם או של היחידה שהם עומדים בראשה.

היעוץ מתאים לכל שלב בהוראה האקדמית ובמסגרתו ניתן לתאם פגישה אישית עם יועצת היחידה להוראה ולמידה:

הועדה הטכנולוגית

הועדה הטכנולוגית של האוניברסיטה עוסקת באיתור ובדיקה של טכנולוגיות שתורמות לקידום ההוראה והלמידה. הועדה מייעצת לצוות ההיגוי האקדמי אילו טכנולוגיות לאמץ ואילו אסטרטגיות לקדם. בין היתר היא אחראית על שילוב וניהול מערכות כגון: Moodle, Zoom, Panopto, Tomax ומערכות נוספות שבשימוש האוניברסיטה.

אל הועדה מתנקזות כל הבקשות לפיתוח מתקדם של כלי מוודל וכלים חיצוניים המשתלבים בו, יוזמות לרכישת טכנולוגיות חדשות, ובקשות נוספות הקשורות לטכנולוגיות הוראה.

חברי הועדה ישמחו לשמוע על רעיונות חדשים וללמוד מניסיונכם.

אתר יה"ל

באתר יה"ל תמצאו מידע על תכנון הוראה, מידע על סדנאות, הפניות אל מדריכים טקסטואליים ומצולמים, מידע על כלים דיגיטליים להוראה ולארגון ההוראה ועוד.

שינוי אחרון: 23/10/2022, 13:45