טיפים לשימוש יעיל באתר ההדרכה

הכירו את הסימונים המלווים את המדריך

תקציר - סיכום של מטרת המדריך, או הפרק במדריך, שיופיע להלן. מומלץ להעזר בתקציר כדי לברר אם המדריך להלן עונה לשאלה שבגינה הגעתם אליו.

מידע חשוב - שימו לב למידע המופיע במסגרות אלה! מדובר בד"כ בלקחים מצטברים מטעויות נפוצות בהבנה, או בפעולות שדורשות זהירות יתרה בביצוען.

עצה - המידע במסגרות אלה עשוי לשדרג לכם את השימוש ברכיבים השונים ואולי לפתור בעיות משנה שהייתם עשויים להיתקל בהן.


קישור אוטומטי למדריכים רלוונטיים

בכל מקום שבו מוזכרת פעילות שיש לה כבר מדריך באתר ישנו קישור למדריך על אותה פעילות, כך שאם יש צורך תוכלו להשלים מידע חסר בקלות ובמהירות:



ביאור מידי של מונחי מוודל

רבים ממונחי מוודל המופיעים במדריכים מכילים ביאור קצר ומידי המופיע בחלון קופץ בלחיצה עליהם. אם יש צורך ניתן לקבל מידע נוסף ומפורט בקישור המופיע בסוף הביאור:



קישור קבוע להסברים ספציפיים

בכל מקום שבו יש כותרת באתר, ריחוף מעליה עם העכבר יציג סמליל . לחיצה על סמליל זה תשנה את כתובת הדף (ה-URL) לקישור קבוע שמוביל ישירות לקטע שאתם קוראים עכשיו, כך שלא תצטרכו להיזכר איך הגעתם אליו. בנוסף, ליד כל כותרת מופיע קישור "חזרה למעלה" שיקפיץ אתכם חזרה לתוכן העניינים שממנו הגעתם אליה:



תוכן העניינים הראשי זמין תמיד משמאל

בכל מדריך תוכלו למצוא את תוכן העניינים הראשי משמאל. בתוכן עניינים זה תמצאו נושאים הקשורים לרכיב שעליו אתם קוראים, או היבטים נוספים של הפעילות שאתם קוראים עליה:



לא מצאתם את מבוקשכם?

מומלץ לעיין בשאלות הנבחרות מפורום השאלות על מוודל (שימו לב לכפתורים להרחבת רשימת השאלות בכל נושא). אם אתם לא מאתרים שם את שאלתכם - הפורום הוא במרחק לחיצת כפתור וניתן לחפש בו תשובות לעוד הרבה מאוד שאלות שכבר נשאלו, וגם לשאול על מה שלא מצאתם לו מענה (בעברית או באנגלית):


שינוי אחרון: 4/05/2022, 09:02